REKLAMA
http://antiradar.mmsound.cz
Prodej antiradarů Beltronics - Bel - Vector 965, 995, 975
Rušičky laserových měřičů Blinder M20 a M40 X-TREME

Zbraně policie

Zde naleznete informace o policejních radarech RAMER 7 F a CCD a o způsobech měření rychlosti naši policii.

 
"Zbraně" policie :
Policie České republiky používá výhradně radary  RAMER-7 F a CCD. Nejnovější model radarového měřiče rychlosti RAMER 7 s digitálním systémem záznamu a archivace dat umožňuje uložit v paměti PC cca 20 000 snímků v komprimované podobě. Využívá CCD kameru. Radary pracují v mikrovlném Ka pásmu a jsou vybaveny bleskem.

Technické parametry :  
Vysílací kmitočet 34,0 GHz nebo 34,3GHz     +/- 0,1 GHz
Vysílací výkon max 2-3 mW, typický 0,5 mW
Maximální vzdálenost měřeného objektu 60 m
Rozsah měřené rychlosti 5 - 300 km/h
Měřit lze z místa i za jízdy na příjezdu i odjezdu vozidla !!!
Výrobcem je RAMET, s.r.o.

Paprsek radaru je velmi úzce směrován a radar má na rozdíl od zařízení používaných v zahraničí velmi nízký vysílací výkon.
Paprsek radaru se šíří přímo a chová se podobně jako světlo. Prochází sklem a plastickými hmotami. Radarové vlny se odrážejí od kovových částí karosérie a některých terénních překážek.
Tolik chvály od výrobce.

Způsoby měření

Radary ve vozidlech

Radar je zabudován v přední části automobilu. Poznáme jej podle tmavého kulatého krytu parabolické antény o průměru cca 15 cm, umístěného v přední masce vozidla. Rychlost se měří buď ze stojícího vozidla nebo z jedoucího automobilu.

Měření za stojícího vozidla ve městech

Používá se zejména na místech, kde je rychlost snížena na 40 km/h. Policejní vozidlo je obvykle zaparkované na pravé straně silnice ( po směru jízdy ) a paprsek radaru směřuje také po směru jízdy. Vlastní změření rychlosti proběhne cca 20-30 metrů poté, co s Vašim vozem míjíte policejní automobil. Detektor v tomto případě zachytává jen odražené radarové vlny. Nutná je včasná reakce řidiče.

Měření za stojícího vozidla v protisměru

Není tak časté jako předchozí dva případy. Policejní automobil je zaparkován proti nám ( před zatáčkou nebo za vrcholem kopce ), nebo na protější straně silnice.

Měření z jedoucího vozidla na dálnici

Policejní vozidlo jede v pravém pruhu a měří rychlost vozidel, která míjejí policejní vůz v levém - rychlém pruhu. Situace je podobná měření ze stojícího vozidla, s tím rozdílem, že radar měří součet obou rychlostí ( policejní + Vaše vozidlo ). Naší výhodou je, že relativní rychlost je dána rozdílem rychlosti našeho a policejního vozu a my proto máme o něco více času na snížení rychlosti.

Radary   stacionární

Radar současně s automatickou kamerou je umístěn v kovové skříni podél silnice. V závislosti na nastavení měří rychlost buď v protisměru nebo po směru. Paprsek radaru je úzce směrován a odstíněn plechovým krytem.

Odvetná opatření
Hrubý domácí produkt stále klesá, inflace roste, reálné mzdy se snížují a tak je třeba šetřit každou korunu.
Kdo by v těchto podmínkách toužil po pokutových blocích za nadměrnou rychlost?

Můžete si proto pořídit některý z velké nabídky detektorů radarových vln, nezapomeňte při tom na to, že  RAMER-7 funguje v Ka pásmu. Lepší detektory umí potlačit ostatní pásma a tak snížit možnost falešných poplachu např. u čerpacích stanic, mobilních tel., dveřních čidel atd.

Jak jezdit s "antiradarem"

Jezděte opatrně a nespěchejte za každou cenu ! Dobrý řidič jezdí bezpečně, i když jede rychle. Jsou místa, kde můžete bezpečně jet rychlostí 130 km/h i více. Jen šílenec jede kolem zastávky autobusu, ze kterého nastupují nebo vystupují lidé, vyšší rychlostí než 40 km/h.

Při poplachu se nejprve podívejte do zpětného zrcátka, než začnete brzdit. Nezapomínejte na to, že ten za Vámi třeba nemá ABS jako Vy a patrně je levnější zaplatit pokutu, než mít Trabanta v kufru.

Jezdit rychle bez pokut je kombinace umění odhadnout situaci a rychle reagovat. Dobrý radarový detektor pomůže, ale nevyřeší ji za Vás. Nespoléhejte 100 procentně na detektor.

Pokud najedete do paprsku radaru a máte silný poplach v Ka pásmu , zpomalte co nejrychleji s ohledem na dopravní situaci. Radar pravděpodobně buď za překážkou anebo v autě, které právě míjíte. Pokud k tomu už dojde, máte zpravidla 20-40 metrů na snížení rychlosti.

Zvykněte si na charakteristický zvuk “zazvonění” poplachu v Ka pásmu a reagujte jen na něj. Chce to trochu cviku.

Nejlepším detektorem radarů jsme my všichni !!!
  Vidíte-li radarovou kontrolu upozorněte protijedoucí vozidla použitím světelné houkačky !!!

Je to běžné v celé Evropě tak to může fungovat i u nás !!!